اعياد شعبانيه مبارك

اعياد شعبانيه مبارك

براي اولين بار تو اين پست اهانت به اقوام آزاد شد

اقاي روحاني بنزينو ازاد كرد منم توهينو حالا هي بگين تو كشور ازادي نيست


 

يه ترك ميخ رو ميكنه تو سراخ پريز برق ميگيرتش به برق ميگه ول كن ولت كنم


 

دخترخالم گوشي مامانشو كه سه مليون قيمتشه گم كرده

بهش چيزي نگفتن كه روحيش خراب نشه

.

اونوخ من همسن اون بودم پاك كنمو گم ميكردم بابام با پادر ميوني بزرگاي فاميل تو خونه رام ميداد


 به مامانم ميگم من بميرم چيكار ميكني؟

ميگه يه مراسمي برات بگيرم چشاي عمت دربياد


ديشب رفته بوديم مهموني بچه چهار پنج ساله برا مهمونا گيتار ميزد

.

ياد بچگي خودم افتادم با زير بغلم صداي (گ و ز ) در مياوردم برام دست ميزدن

نخند امكانات نبود ميفهمي؟


به بابام ميگم بميرم چيكار ميكني؟ ميگه يواش ميبرمت تو باغچه خاكت ميكنم تا يارانت قط نشه عاشق بابامم


 

به لره ميگن روز قيامت پل صراط از مو باريكتره از تيغ تيزتر. شما چطور رد ميشين؟

 

لره ميگه ما عشايريم اينورپل چادرميزنيم اصن من عاشق لرام . كسي نيست منو ببره تحويل داعش بده


 

الاغ گفت علف آبي است. گرگ گفت نه سبز رنگه. رفتن پيش سلطان جنگل(شير)وماجراي اختلاف را گفتند.

شير گفت گرگ را زنداني گنيد. گرگ گفت مگه علف سبز نيست؟

شير گفت سبزه ولي دليل زنداني شدنت بحث كردن با الاغه . (چه درس بزرگي)


 

شبنم خدا لعنتت نكنه با اون دوتا نظرت اول صبحي بد جور حالم گرفته شد



نظرات شما عزیزان:

آرزوی روانـــــــی مطلق
ساعت18:41---20 خرداد 1394
سلام و عرض ادب
وبتون خیلی عالیه
واقعا از دیدن وبتون روحیه گرفتم
امیدوارم همیشه عشقتون پایدار باشه
و در کنار هم خوشبخت بشین
خوشحال میشم به منم سر بزنید

پاسخ:مرسي همچنين .باشه بهتون سر ميزنم


:
ساعت18:05---18 خرداد 1394
جالب بود موفق باشید

الهام
ساعت9:26---11 خرداد 1394

یه ژاپنی به زنش میگه :
” TiKi Taki ”
زنش میگه :
” Kua Nini ”
ژاپنی ناراحت میشه میگه :
” taka anji radiyumba yaku ”
زنش گریه میکنه میگه :
” jumi takunı kakabında misamihi ”
یه جوری میخونی انگار سر در میاری با مسائل خانوادگی مردم چیکار داری
پاسخ:س....ا اسمتو ننوشتم كه خخخخ شبنم بيا به دادم برس الان منو نكشه ميره مونارو ميكشه خخخخ



الهام
ساعت8:52---11 خرداد 1394

اونی که به بچش میگه تو باغچه خاکت میکنم شيرازي بوده
درضمن مدیونید اگه فک کنید بابای من بوده خخخ
پاسخ: ديوونه اسمشو نگاه چه كلاسي گزاشته هههه



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


[ دو شنبه 11 خرداد 1394 ] [ 7:52 ] [ رضا ]
[ ]